+45 55 55 79 38 info@viteco.dk
Adidas’ digitaliserede kunderejse

Adidas’ digitaliserede kunderejse

Carina Seidel fortalte i rasende tempo om Adidas’ brug af data til at skabe en bedre kunderejse – hun endte med at være færdig 5 minutter før tid. Med det høje tempo galdt det om at spidse ører, for hun havde mange interessante pointer om online marketing på hjerte....
Kampagne på fast food kræver hurtige data hos Inspire

Kampagne på fast food kræver hurtige data hos Inspire

Steve Templeton fra USA’s næststørste fast food sandwich kæde er en fyr med kant. Han indledte med at fortælle lidt om sig selv, sin familie, så vise et billede af hans samling af Gibson-guitarer, og måske det største: Et billede hvor han spillede med to medlemmer af...

En god Xperience omkring forandring af Jamil Qureshi

Åbningssessionen på Exasols årlige Xperience konference var et spark i eget jeg med sports- og præstationscoach Jamil Qureshi. Hans hovedpointe er, at man for at skabe høj præstation typisk skal have et positivt tankesæt og så er det én selv, man skal starte med at...
Viteco deler gaver ud

Viteco deler gaver ud

Traditionen tro var vi ude at dele godter ud til vores kunder. Hvis ikke kunderne havde fået nok af søde sager i december, kom vi på et belejligt tidspunkt, så sukkerdepoterne kunne blive fyldt op. Inden jul var Peter og Vitecos nye kommunikationsmand, Marcus, taget...
European SharePoint Conference i Dublin

European SharePoint Conference i Dublin

Viteco er netop kommet hjem fra en tur til Dublin. I Dublin blev den årlige SharePoint-konference afholdt, hvor Martin var ovre for at hente inspiration. Konferencen varede tre dage og bød på riverdance samt en lang række præsentationer om blandt andet de nyeste...

Housewarming hos Viteco

I slutningen af november havde Viteco fint besøg. Her var en masse kunder og venner mødt op for at fejre, at Viteco er flyttet til Danmarks største iværksættermiljø, Symbion. Samtidig blev gæsterne præsenteret for nye tilgange af medarbejdere og produkter. Viteco...
EXASOL og Yellowfin indgår partnerskab

EXASOL og Yellowfin indgår partnerskab

Partnerskabet gør det muligt for brugere af Yellowfin at accelerere deres BI med verdens hurtigste analytiske database EXASOL! “Dette partnerskab er et glimrende match for Yellowfin,” siger Yellowfin CEO Glen Rabie. “Vores mission er at levere hurtigere BI til...
Nivå Bådelaug

Nivå Bådelaug

Viteco valgte i år at sponsorere Nivå Bådelaugs bib-trøjer til deres deltagelse i Sejlsportsligaen, 2. division. Budskabet skulle støtte op om vores nye Business Intelligence koncept faktum SPEED, og kom til at hedde “Fucking Easy BI”. Det var vores arbejdstitel, før...