Microsoft 365
Hvad kan vi gøre for dig?
Vi har dygtige MS365 konsulenter med speciale indenfor databaser, SharePoint, Power BI m.v.
Vi arbejder dagligt med fantastiske kunder som Banedanmark, Serwiz Facility Management, Ansatte Tandlægers Organisation, Rejsekort & Rejseplan, Den Danske Dyrelægeforening, DSB m.v.

Viteco har mange års erfaring
Microsoft 365 er en omfattende platform
fuld af muligheder
Intranet
Har man som virksomhed valgt at anvende SharePoint i skyen, så er der ofte behov for at få etableret et Intranet på tværs af organisationen, og skabe en løsning som understøtter virksomhedens forretning.
Med SharePoint og de øvrige produkter i Office 365, kan medarbejderne let kommunikere, dele viden og samarbejde med hinanden på tværs af fagområder, afdelinger, lokationer og lande.
I Viteco hjælper vi med at tilpasse og skræddersy SharePoint løsninger ud fra virksomhedernes behov og ønsker.
Power Platform
Power Platformen indeholder Power Automate, Power Apps og Power BI.
Med Power Platformen kan man udvide den eksisterende funktionalitet i SharePoint og understøtte virksomhedens processer og arbejdsgange. Samtidig er det muligt at forbinde forskellige kilder (SharePoint, Outlook, OneDrive, m.m.) og anvende dem i sin arbejdsgang.
Viteco har erfaring med alle 3 teknologier og har implementere løsninger som anvender både én, to og alle tre teknologier.
Bl.a. ved at visualisere sammenhænge mellem SharePoint lister i Power BI, sat ind på en SharePoint side.
Migrering
Med et nyt Intranet er der typisk noget ”gammelt” indhold og dokumenter, som skal migreres til den nye løsning.
Viteco hjælper virksomheder med at komme trygt på deres nye platform. Vi analyserer hvilken data og metadata skal migreres, vi strukturerer og autmatiserer migreringer og endelig får migreret indholdet til SharePoint på den bedst mulige måde.
Ud over at udføre de migreringer der gennemføres en enkelt gang, så automatiserer vi også migreringer, der skal udføres igen og igen.
Automatisering
Viteco har mange års erfaring med at automatisere processer, data og informationer.
Power Automate kan meget og får hele tiden mere funktionalitet. Men det bliver hurtig komplekst og uoverskueligt og er fortsat forholdsvis ustabilt og så er det besværligt at fejlsøge og teste.
Alternativet er Migration flow, som vi har arbejdet med i mange år (inkl. forløberen Ontolica Fusion).
Migration flow er langt mere stabilt, overskueligt, nemt at teste og fejlsøge, og i sidste ende sparer man en masse tid.
Processer
Processer kan automatiseres, så de udføres automatisk. På den måde kan man slippe for manuelle opgaver og derved spare tid og man er sikker på at de bliver udført.
Filer
Flytning af filer på tværs af SharePoint eller andre systemer, f.eks. dokumenter flyttes til et arkiv eller fra arbejdsliste til udgivelsesliste, dette kan også også automeres, så det f.eks. udføres hver nat.
Data
Har man i virksomheden informationer i én liste, men som skal afspejles andre steder i SharePoint, så kan man automatisere at disse informationer kopieres dagligt.
Service og drift
Har jeres virksomhed behov for en samarbejdspartner til at vedligeholde og udvikle jeres løsning, så kan vi tilbyde en servicekontrakt ud fra jeres ønsker og behov
Vi har både et højt serviceniveau og høj kundetilfredshed.